fatfuneral.blogg.se

Följ min kamp mot kilona. Innan julen 2015 ska jag ha nått mitt mål på 65kg. Startvikt på 94,3kg.

Nystart, ännu en gång!

Kategori: Allmänt

Några veckor har gått sedan jag skrev här sist, brukar tyvärr bli så. När jag halkar av banan blir bloggen ignorerad bara för att jag ska slippa påminnelsen om att jag faktiskt misslyckats ännu en gång. Men sen kommer det en dag då jag tar tjuren vid hornen och öppnar den. Den dagen då jag ytterligare en gång bestämt mig för att ta tag i vikten och sätta igång på allvar igen. Och idag är just denna dagen.
 
Jag var så duktig innan vi åkte till London, gick ner lite mer än 10kg och var på väg mot mitt nästa delmål och närmare slutmålet. Men sen gick det utför, jag var egentligen inte redo för en veckas semester från bantningen. Planen var att jag skulle sätta igång direkt igen när vi kommit hem den 19:e oktober. Men så blev det inte, utan jag fortsatte att frossa och ha mig. Och det resulterade i en viktuppgång på lite mer än 5kg.
 
Men nu har jag satt stopp för mig själv, och ska nu ner i vikt igen. Ren kur/Helfart med Allévo står åter på agendan och nu ska jag införa träning. Inga ursäkter nu!! Jag måste vara stenhård mot migsjälv om jag ska lyckas med detta. Det är ju ändå min kropp, mitt liv och framför allt min hälsa.
 
Så nu går jag ALL IN!
 
 
Kommentera inlägget här: