fatfuneral.blogg.se

Följ min kamp mot kilona. Innan julen 2015 ska jag ha nått mitt mål på 65kg. Startvikt på 94,3kg.

Back On Track

Kategori: Allmänt

Ja, min viktnedgång denna sommaren gick inte alls som planerat. Men så blir det med livet ibland, man kan inte planera allt till 100%. Man kan dock försöka!
Tappade all koncentration och motivation efter sambons födelsedag, och sa till mig själv varje dag att "imorgon sätter jag igång igen". Men den morgon dagen kom aldrig riktigt. Jag hittade nya ursäkter och undanflykter till varför jag inte skulle börja. Det var spelkvällar, födelsedagsfriande och mycket mycket mer. 
Men NU är det slut på alla undanflykter, för NU är jag igång igen! Sedan i onsdags den 26:e augusti har jag varit igån med ren kur/helfart. Och är inne på dag 8 idag! Viljestyrkan och motivationen är där till 100% och jag har satt som mål denna gången att tappa så mycket som möjligt i vikt innan den 11:e oktober.

Varför just det datumet? Jo, för då ska vi äntligen åka till London!! :D Och då vill jag ha en kropp som jag trivs bättre i och som jag ev kan shoppa lite till. Så det är mitt första mål.
Sen när vi är hemma igen blir det att sikta stenhårt på att tappa resten innan Jul.
 
Och jag ska klara detta :D
Med en startvikt på 94,3kg så är det en lång väg att gå.
Idag stod vågen på 90,3kg, en minskning på hela 4kg. :D Underbart!!
 
 
Kommentera inlägget här: