fatfuneral.blogg.se

Följ min kamp mot kilona. Innan julen 2015 ska jag ha nått mitt mål på 65kg. Startvikt på 94,3kg.

Hålla igång magen!

Kategori: Allmänt

När man kör ren kur med pulver är det viktigt att ta kosttillskott som håller igång magen. Annars riskerar man att bli förstoppad och uppsvälld. Detta vet jag av egen erfarenhet andra gånger jag kört och magen varit helt i obalans.Fick tipset av mina kära moder att prova psyilliumfröskal att blanda i mina shakes. Provade det förra omgången jag körde pulver, men började med dem mitt i allt så märkte bara skilland på att magen kom i balans och jag slapp förstoppningar/hård mage. 
Denna gången har jag kört med det från början och har förutom att magen är i balans och mår bra har det även ökat viktnedgången. På 8 dagar har jag tappat 4,4kg, och det är rekord. Brukar bara gå ner 2-3kg på en vecka, så detta är för mig mycket positivt och drivande :D
 
Så för alla er med trög mage, så rekommenderar jag detta starkt!
Köpte min på Life för ca 159:-
Tar 1msk i shaken på morgonen och 1msk på kvällen. Förutom det äter jag Omega3.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: