fatfuneral.blogg.se

Följ min kamp mot kilona. Innan julen 2015 ska jag ha nått mitt mål på 65kg. Startvikt på 94,3kg.

Tre veckor avslutade med goda resultat!

Kategori: Allmänt

Onsdag, och det har nu gått tre veckor sedan jag påbörjade min viktresa med Allévo för femitoelfte gången. Men detta är första gången på länge jag lyckats ta mig så här långt, utan att fuska en enda gång. Nog för att jag velat, och varje kväll kämpar jag mot rösten som säger "ge upp!". Men min styrka just nu är optimal och jag kommer inte ge upp. Jag kan beserga mitt monster som heter övervikt!
 
Obligatoriska vecko-vägningen idag gav dessa resultat:
 
* Vikt: 87,4kg (-6,9kg)
* Midja: 93,5cm (-4,5cm)
* Höft: 115cm (-5cm)
* Arm: 37cm (-1cm)
* Ben: 71cm (-3cm)
 
Så sakta men säkert går det neråt! :D 
Nästa mål är egentligen att komma igång med träningen igen, men det har tyvärr fallerat helt då jag varit extremt trött imellanåt och jobbat många långa pass. Men nu ska jag banne mig se till att få in i alla fall 3st 20-min pass i veckan, till att börja med. Små mål, stora resultat!
 
 
Kommentera inlägget här: